Macam mane?

Happy Chinese New Year! credits to rames

ekceli harini CNY. aku tak pi memane, terperap kat umah jek. semalam aku dah berkobar2 nak beli dslr d60 tetibe tengah hari tadi before lunch, abg aku dok borak ngan aku kat dapur tanye planning nak sambung stadi ker? pastu aku tak dapat nak decide lagi. then dia cakap kalo tanak sambung stadi, keja bebetul la. ape aku punye target lagi 5 tahun.

bukan ape, betul jugak dia cakap ramai orang gaji beso, tapi saving sesen pon takde. tak semua la tapi kebanyakkan. tapi kalo aku pendam perasaan nak beli slr tu sampai bebile pon aku tak dapat beli la? so aku rase, aku akan beli jugak seberape daya cepat mungkin, then aku akan simpan duit sebaik mungkin. aku nak jadi orang yang kedekut pasni. hahaha.

ni la idaman aku.insya allah dapat dalam mase terdekat aku ganyang ko puas2!!

Leave a Reply

