masya allah

aku tatau nak sebut macam mane ape yang sedang berkicau dalam kepale otak aku sekarang ni. aku rase aku buat ape semua tak kena. aku ade masalah dengan tempat kerja, dan aku ade masalah dengan ape yang aku minat. macam semalam yang aku tetibe emosional dengan budak yang bernama hani sebab jual barang tak elok kat aku, nikon d50 dengan kitlens. patotnye bak kate sorang forumer kat photoskool.net/v2 budak tu kena amek balik semula dengan kitlens dia sebab aku bukan ada body kamera lain pon. dan sekarang dia dah sangat2 menyusahkan aku sampai dah 3 malam tak tido sebab dok surf carik body d50/d70/d70s yang lain. memang susah la nak dapat dalam mase terdekat ni. d50 memang bak kate abg zul dah out dated. d70 atau d70s aku tengok asal ade orang jual jek mesti cepat sangat ade orang lain beli!

kat tempat kerja pulak, arini memang beremosi la. aku tak tahan tengok kak noreen nagis bile time buat briefing dengan azry. sebab azry dah nak tinggalkan kiteorang. dia pun tengah serabut tatau nak buat keputusan. situasi dia sekarang, ditelan mati mak, diluah mati bapak. aku tau kalo nak ikutkan hal bisnes, memang dia sepatotnye rase bangga sebab 2 kompeni nak rebutkan dia sampai kompeni leh gaduh. tapi masalahnye takut efek karier dia la pulak lepas ni. ape yang aku rase azry patot buat ialah kena berani tanggung risiko dan hadapi ape jugak yang bakal mendatang. dia patot terima dengan tabah dan sabar…

kalo dia pi jugak, memang ramai la yang suffer. aku tak sanggup nak duduk bawah team “a”. memang stay back la aku tiap2 hari sampai kul 7 memandangkan aku memang tak boleh nak produce sale sejak 2 menjak ni… yang team “s” pulak aku pon tatau la… aku dah semakin membenci orang yang talam dua muka. tikam kawan sendiri. anta spy yang kengkononnye orang lain tatau la niat jahat dia tu… aku pon tak faham ape sebenarnye motif utama s n a n r. hahaha. gune huruf2 plak dah. benci la, ni penulisan yang penuh dengan perasaan. rase cam nak putus urat tengkuk pun ader…. since dah hampir seminggu ni aku tido tak nyenyak! tiap ari rasenye kurang 4 jam kot aku tido.

takpe lah, aku tawakal jek dulu buat mase sekarang. tengok ape nak jadi lepas masuk bulan 4 tahun dua ribu sembilan!

Leave a Reply

