lagi 4 hari

lagi 4 hari citer “jangan tegur” akan masuk wayang (ape kena mengena dengan aku citer ni? takde kena mengena pon) cuma tarikh masuk wayang tu sama tarikh aku lahir kat muka bumi ni.

aku ni seorang yang ade pemikiran yang sangat membosankan dan sangat suka berfikir benda yang remeh2. suka pikir benda yang tak tentu lagi ape akan jadi, so menjelang bsday yang ke 24 (demn), aku akan cube buangkan pemikiran camtu. tapi kang aku jadi seorang yang sangat simple, semua benda aku wat tatau jek. ok ke? ngahahaha…

sekarang ni makin banyak offer dslr

1. d50 body + 50mm f1.8 sc 25k rm1100 by josh perth australia

cun kan? aku jatuh cinta lagi…

2. d70 body sc 35k rm1000 by azim puchong

3. d40 + kitlens sc 7k rm1150 try to nego 1050 by junbow puchong

4. d70s body sc around 4k+ rm1100 by daniel pj

5. d70 body sc around 5k+ rm1100 by lee kuching sarawak

la la la la… beli semua kang!

2 comments
  1. tgk ramai gle org nk jual d70. sbb d70 mmg xbest (haha aku cm against gile2 ngn d70 ni, ape la slh die kt aku. huhu). org yg nk jual d40 tu sbb die nk upgrade body, xsume lens leh fit ngn d40 tuh. org nk jual d50 tu.. ermm.. ntah. sbb dh xwujud di pasaran!!! hahahahah

  2. ebikko said:

    hayoyo… ape dosa d70 dol? nway aku dah beli d50. hehehe takpe la walaupon dah tak wujud kat pasaran. aku dah try d40 tapi cam aku lebih cintakan d50. hehehehe nway thanks coz bagi suggestion k.🙂

Leave a Reply

