r.u.n.s.i.n.g

pertame kali aku rase rungsing yang teramat sangat… sebelum ni, kalo aku tanak keja sekali pon kat sesebuah kompeni tu, aku takde la risau sesangat mcm sekarang. ni mungkin sebab aku ni jadi hamba duit kot?? semua orang tak mungkin macam aku. sebab aku tengok ramai yang rilek jek bile takde duit…

aku? bile dalam wallet tinggal rm10.. aku dah start rase tak best. walaupon sebenarnye aku takde la belanje kuat sangat (ye ke???)… ye kot time keja cume sehari paling banyak rm10. tambang rm2, makan paling kurang rm5, minum petang lepas keja rm1.60. so total bawah rm10…. tapi tu tak masuk lagi la kalo menyinggah kat memane. hehe

so esok aku akan balik semule ke kota damansara, bersabar dengan kerja sekarang walaupon perit tu aku je yang tau… cakap banyak kat orang lain pon, takde gunenye. sorang pon tak faham… orang takkan tau. so pikir untuk diri sendiri jekla lepas ni. pikir untuk emak……..

aim aku lepas ni. pegi sorang2 pon aku rase lagi aman.

1. pulau pangkor (bodoh n sial kat diri sendiri. tempat murah pon tak dapat nak pegi dari tahun lepas)

2. new lens

3. new speedlite

4. *simpan dalam hati dulu-simpan lame2 nanti jadi kanser.. hahaha

5. *simpan dalam hati dulu-simpan lame2 nanti jadi kanser.. hahaha

Leave a Reply

