pokok munge

kat keliling umah korang ada pokok ape? kalo tanye soalan ni kat umah aku yang kota damansara, ada pokok besar yang aku pon tatau tu pokok ape. takde mendatangkan hasil. kecuali berfungsi untuk oksigen, teduh waktu panas, serap air hujan supaye tak banjir, bunge pon takde. buah takyah citer la. hehe

lepak 1 hari melayan tenet, donlod n donlod, pastu pagi tadi tido kul 5 (tu pon sebab ayam dah berkokok) bangun kul 8.45 dah sah la subuh tak buat! petang jalan2 kat luar sambil bawak kamera saje nak amek2 gambo bunge. ni la hasil dengan bunga2 keliling umah.

bunge kertas putih mak aku

terlebih terang kaler kuning tu..

daun ubi pon jadi. kat kl ade? ni bukan kategori bunge? ada aku kesah?

bulan depan masak la ni. WAJIB BALIK KAMPUNG! ade pulasan, manggis, rambutan, kunini dah abis….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: