ahaks.. bunge lagi?

malas nak citer. tengok jek la.

ni aku tatau nama buah ni. binjai ke belinjau ke lebey kurang la… dulu2 selalu makan. kena rebus dulu, buang kulit dia yang kaler merah/oren tu dulu

ape dah jadik?? bersemangat sangat main badminton sampai hancur tali

raket murah la katekan. main lak ala2 piala sudirman memang cepat la terjahanam bende alah ni. adeh. esok dah ahad? kena balik kl? mula arr aku tido tak lena malam esok. ngahahaha. nak buat camne laa… sabo jek la… pape pon hafiz dah dapat honda accord 2.0 sebijik beb! tapi tak dapat umah la plak tahun ni. last year ade ke ek?? tak ingat plak aku. tahniah la kat hafiz sebab jadi juara AF. cess bagi ucapan tahniah mcm aku kenal sangat je dia. dia lagi la tak kenal langsung kat aku!

tapi aku memang fak dengan AFMASUK. ape kejadahnye afmasuk tuh? tak memasal akim dapat no 3. ciskek!

2 comments
  1. anne said:

    azrin, sejak bila jadik minah bunga ni?? huhuhu nice shot, kene asah bakat lagi nih😀

  2. ebikko said:

    alamak camne leh kantoi niiii??? ekceli memang minat shot gamba bunge..🙂

Leave a Reply

