bz ker

cam bizi jek lately ni sampai tak nyempat2 nak apdet. bizi kerrr?? aahahaha bz la aku dok main farm jek sepanjang mase. gile sangat dah ni.

keja pon alhadulillah dah aman damai, takde da ribut piut lagi. menda piut tu. ah belasah jek la.

ari2 berlalu dengan bosan. tiap ari benda yang sama. aku pon dah takde aktiviti ujung minggu mcm time kat jusco dulu. mak pon dah tuntut dia punye magnet dari bahrain. mane lak aku nak korek pi jumpe kak anne lagi. isk2.

yang pasti dah kirim magnet dari jepun, moscow ngan singapore. kirim je ok. nak pegi tak mampu lak den.

so kepade sesape yang rase2 nak pi obersea tu tlg la msg sy sebab nak kirim fridge magnet jek. harhar

ps : bile nak merase apdet dslr? monopod pon jadi la… nissin d6122 tak lepas2 lagi! eiaskkk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: