fafau blind date

tiap ari pi keja mmg aku dengan nana kaki dengar hot fm. mmg layan tiap ari k. semalam paling lawak la kan sebab si fafau ni nak sangat tiket MU katenye. skali ade sorang mamat ni dengan selambe cakap nak carikan tiket, then bleh la dia kuar ngan fafau. skali tiket tu takder… tapi mamat ni mmg selambe la. dahla on air. dia leh buat rayuan nak keluar ngan fafau gak ek? harharhar. yang tak tahan nyer si fafau ok jugak tu nak keluar ngan dia, brekpes pagi smalam. so patotnye entri ni semalam tapi line aku mmg problem la.. takleh nak apdet!

so ni video dieorang. hehehehe

aku pon tak paham. ikutkan syarat fafau suh dia pakai baju pink, cap pink, n bawak kuih kaler pink. hahahaha cam siot. pagi tadi pon dengar radio mmg ramai la yang call cakap dieorang sepadan. yang tak puas ati pon ade jugak. huhuhu

2 comments
  1. Aku harap aku dapat tonton rakanan audia dan video date mereka. Aku terlepas sebab tak dapat nak tunggu lama dalam kereta.

  2. ebikko said:

    ekceli aku pon tak dapat nak tengok. internet tempat aku down mase tu. mane plak nak dapat 8tv kan time2 kerja. hehehe

Leave a Reply

