selamat tinggal….

awal pagi tadi aku baru post pasal pemergian yasmin ahmad. dan pagi tadi kul  8.45am aku dikejutkan dengan satu lagi berita.. Al-fatihah untuk arwah pak ngah. Salam takziah dari sy untuk mak ngah sekeluarga dan family kat sarawak.

sms dari nana 8.45am –  Salam, suami mak ngah aku kat swak meninggal pg td, eksiden.

……..

yeap, dilanggar krt. kat area umah, otw nak beli n.lemak utk b/fast. aku rasa b’mimpi ni, t’kejut.

……..

dia jln kaki je. mmg pjln kaki yg setia… x balik la…

……..

ya la, duggaan. ajal tu semua Allah yg tentukan.

……..

terkejut beruk aku. mmg aku tengah sedih lagi dengan pemergian seorang anak malaysia yang sangat hebat – arwah yasmin ahmad.

Yasmin Ahmad laid to rest at 12.40pm (update)gambar dari the star.

keranda Yasmin Ahmad dibawa untuk disembahyangkan di Masjid Abu Bakar As- Siddiq.

sekelip mata… mmg sekarang orang panggil mati ekspress. takde khabar sakit itu ini, tau2 dah tak ada… hati aku mmg sangat lembut sekarang, terlalu mudah tersentuh…

So long, fare thee well
The dancer and the dancing days have taken leave and fell
So turn down this bed of stone
Quench me with the deadly nightshade from the rose that you belong

The long December rain is falling now
Running down on streets to nowhere
Music is my life you’re my sweetest nightingale
But I can’t hear it here no more
And I go
I go

Hush now, don’t shake or break
Words have fallen silent like soldiers to the grave
No matter what they do or say
Lay me on the sleepy meadow by the tracks upon your face

Leave a Reply

