yo!

tahun ni, ape yang aku buat? apesal tetibe rase nak post citer pasal tahun ni. pasal aku rase aku sangat jarang update blog. sangat malas. takde kesempatan. pc pon dah gonE! aku update pon kat opis jek. ni pon curi2. haha.

tahun ni… erm. bulan 3 resign dari AIG, keja kat KSOL KJ, pastu resign tapi dapat offer jadi ADMIn. keja sampai sekarang cume awal bulan 11 tukar ke department training. tak banyak yang terjadi tahun ni. raya haritu, rumah kat kota damansara kena pecah masuk pencuri. bleh baca kat entri sebelum ni. pastu, deepavali, aku beli keta baru. takde la baru sangat. keta 2nd hand jek. tapi aku bersyukur. sebab senang nak bergerak tapi belanja makin besar. tu ofkos la kan.. gamba keta aku yang comel tu pon tak penah lagi aku amek. kesian kat dia. tiap ari kehulu kehilir bawak aku, tapi aku tak penah lagi amek gamba dia.. jangan dia majuk sudah.

enpon? still pakai enpon lama. dah 2tahun kot. rasenye ni enpon paling lama yang aku pernah pakai. biase paling lama 1 tahun dah tukar. paling kejap seminggu. huh! tengok2 kat tv, memacam enpon baru yang keluar. tapi duit tarak. so dok dediam sudah. orang tukar enpon? biarlah, dia banyak duit..

semalam lepak kat borders, sebelum tu pegi ke cimb bank, bank in cek dulu, aku punye attendance allowance. baru semalam dapat. kesian sungguh. gaji awal bulan, tapi 12 hb baru dapat attendance allowance. syukur jugak sebab atleast dapat. tetengah bulan, takde la kering sangat. lepas tu, otw nak pi borders, tengok2 ade sale kat tetengah jalan tu, benti sat. akibat berenti, “TERBELI” 2 helai tshirt. murah2 jek. sale kan…

pastu melepak kat borders sampai kul 9+. beli novel (hobi terbaru aku setelah ketiadaan PC). tajuk PULANG. bukan citer antu, tapi citer pasal sorang pmpuan nama Azlin yang jadi CLEOPATRA moden. sebab dia gunekan kecantikan dan SEKS untuk jadi senang. alah citer pasal GRO2 ni la sume… tak abis baca lagi. baru 4 bab tak silap. letak bawah bantal, then tido.

bangun pagi, mandi, makan epal ijau sambil jalan ke kereta, idup enjin, stat, jalan. sampai terus park kat lobi C. malas nak cari parking kat lobi B sebab tau mesti dah penuh. kalo tak pnuh pon kena park kat belakang!

Leave a Reply

