masalah

tiap ari adeee jek masalah kan. masalah yang cari sendiri, masalah yang datang sendiri, masalah yang bertimbun2 takkan abis sampai ler ko mati. tak pon mati pon ade masalah. yela mase hidup tak reti nak sembahyang, tak reti nak buat amal ibadat, dah mati bermasalah la nak mengadap mungkar nangkir. jenuh nak menjawab asik kena bantai. eh jauh beno melalut.

aku nak citer masalah ngan budak2 umah lama. aku yang cari masalah. kekekekeke. mujur ade sorang pegawai kerajaan tolong settlekan masalah tu. so semalam settle sudah sume angkara aku. choiii. tapi arini nak settle barang2 pulak yang bertimbun bertambun kat rumah tu. mesin basuh nak letgo. dah tolak harga 320. beli mahal jugak dulu. tapi dah pakai 2 tahun dah pon. kire halal jek la. fully auto 7kg. cirit jugak nak beli kalo bagi harga tinggi2. nak angkut pon payah sebab takde lori. takkan nak angkut guna kelisa aku tuh. terberanak la kereta tuh nanti.

pc kat opis pon berlambak2 virus. takpe, gua dah install nod32. pakai mcfee ngan avast! langsung tak berkesan. tahape2 tah. ni dok scan dah berejam tak siap2 lagi. isk2…

haaa.. lagi satu masalah, pasal kawan aku sorang ni. kesian giler. dia tu PTD tapi kenape dah nak 3 tahun dia tak dapat pegi DPA lagi. isk. tak paham la aku ape yang JPA buat. eikkk cakap macam aku keja gomen je kan. hahaha. separuh gomen pon tidak. isk2. nak komen lebih2 kang kena tahan lak. diammm sudah. silence is easy!~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: