weeeeeeeeeee

ari2 dok mengadap facebook. tah ape yang dikorek pon tatau la. dok main memacam game. kekadang sampai pening kepale! kalo la bos aku tau ni (tapi en din tu rilek giler.. janji keja siap) hurm, 1-2 minggu ni, bebalik mengadap farmville, country story, pastu semalam atas permintaan zayed anak buah aku, aku pon start ler main petville. ngahaa…

dah 2 ari kepale asik pening jek. pastu petang smlm aku nyirap betul la. ngan sape? ngan budak umah lama. tapi mmg patut pon la, aku letak barang lame sangat kat umah tu. tulah, sape suh beli kemain banyak barang. tv lagi, meja komputer, kerusi, karpet, etc2, barang2 kat dapur tu tatau la.. isk2. tah bile la aku nak angkat. esok lusa terpakse gak angkat. angkat bawak balik kg terus lah. senang abis citer. pasni kalo pindah2 lagi bawak bagpack jek. eisk bleh ke. huh!

lagi, ape yang tiap2 ari aku buat – aku download citer jepun, kat megaupload. tapi gune akaun yang free je. so kekadang speed tu laju bebetul kekadang slow bebeno. so arini petang tah ape sawan melanda, nak download 50kb punye file sampai 8 minit. mmg lawak la streamyx ni. buat lawak antarabangsa nampak. takpe la nak jugak so download jek la dediam.

arini kene marah lagi. macam biase. dia pening kepale marah aku pulak. huhu. pasrah jek la. nak sebut nama kang semua orang tau. eisk macam fofular je ko kan. takpe la, aku pasrah. nak balik pon tak gune, kang kul 6.30 orang nak fogging kat umah, daripade makan asap baik aku melepak kat office dulu. atleast ade air cond. wah aimie nak beli laptop vaio rm3,299. best giler kan jadi anak orang kaya. nak beli laptop, bapak bagi duit. nak beli keta, bapak bagi duit… pergh mmg tak merase la aku camtu. tapi aimie ni atleast dia pernah gak la merase susah pergi kerja sndiri cari duit. apela nak merepek sangat aku ni. citer dari satu topik jump jump sesuka hati. dahhh blog aku kot. :p

Leave a Reply

