hot air balloon putrajaya 2010

wassuppp!!! aku tak sempat nak pegi pagi tadi hot air balloon fiesta kat presint 2! arghhh sebab tertinggal kamera, so tengok dari dalam kereta jek la. so petang ni balik awal sket nak pi amek kamera dulu pastu menyinggah. harap2 ade la kan lagi belon2 comel tu.

ni gamba dari ramesstudio

haish nak tengok alice in wonderland pon tersangkut lagi sampai arini. jangan citer tu dah abis kat wayang nanti udah la. walaopon dah ade leh donlod tapi aku tetap nak tengok kat wayang gak. walopon aku ade gak tgk review2 yang orang bagi kate citer tu tak best la ape laaa aku tak pedulik, nak jugak nak jugak!

minggu depan weekend kena balik muo. abg aku nak belanje makan kat sabak awor walhal dia ade kat aussie. kuang2. anta duit sudeyy.. adik aku yang terbaik tu konvo. kire abg belanje sempena dia abis belajo la. aku dulu pon dia belanje gak. kat alamanda yang belakang ngan food court Rasa tuh. tah ape nama kedai tu. sedap gak la.. dah lame tak apdet gambo ek. bile tah. nanti2 la. nanti sampai bile tak tau la…

Leave a Reply

