sape tu?

sape minah ni? ahaha gile aku tak kenal seh. tapi aku mmg penah dengo lagu ni and aku mmg tak sangka dia dah glemer kat US. aku dapat tau pon lepas aku tanye kat zura.

“zee avi ni takyah glemer kat msia pon takpe, dia dah glemer gile kat US sana”…

“eh ye ke? sape zee avi ni siot?” aku tanye ngan kompiden kat zura. ahahahaha serius tak kenal seh.

“dia ni kire cam yuna la. upload video kat youtube, pastu orang sana amek jadi artis” kate zura

“ohhh ye ke.. hurm, untung la dia kan?”

“aah, kire org yang amek dia ni dahsyat jugak la pasal leh jadikan dia femes. siap ade cam konsert road tour gitu”

“huiyoo… ganas gak tuu.. bukan senang siot…. mmg untung gile ahh…”

perghh nak berdrama sangat plak entri aku ni pasal? keje melambak niiiiiiiiii….. amende dia sub-connnn. choi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: