kelantan 28-30

baru balik dari kelate malam semalam. pegi 3 ari dari jumaat tengah hari. peristiwa kat air port – su terbuang boarding pass. wakakaka. nyaris la mengucapkan selamat tinggal kat su. mujur boarding pass tu tak disapu oleh clearner atau diambil oleh kanak2 untuk dikoyak2 dengan rakus. sampai dalam kul 2.40 camtu terus checkin hotel (suriani suria  hotel) pastu p pantai cinta berahi pantai cahaya bulan. makan,amek gambo, then malam pi downtown kelantan = wakaf che yeh. ramai nak mampos orang, n sangat susah nak nego harga sampai fedup!

esok pagi pepagi hari pegi ke rantau panjang, soping2 pastu balik kb makan tgh hari, pastu ke pengkalan kubor lak. balik mandi semayang etc, p downtown lagi skali. hohoho.

ahad takde hazrul teman, so kiteorang merayap sendiri ngan jayanye kat kelantan sampai 123km. kiteorang pegi lagi sekali rantau panjang, then tgh hari ke paso siti khatijah, mpkb, parkson (wth) then dalam kul 5 camtu, tetibe si yus pon ade kat kelantan gak. cheh. punye la jauh kiteorang pegi, tetibe leh ade yus jugak kat sane! pegi pcb lagi skali, tapi kalini ngan yus, kali ni sangat sakit jiwa mase minum air banyak gile lalat. macam berperang! pastu dah nak balik dah, dinner kat ridel. biase2 je masakan die. kire leh masuk gak la tekak.

sangat seronok bercuti ngan zura n sue. n hazrul baik giler entertain kiteorang! 🙂

Advertisements

2 thoughts on “kelantan 28-30

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s