blog komik

memacam ade bentuk blog skrg ni. tapi few months ago aku jumpe satu blog yg sangat comel. http://www.akiraceo.com sebab dia gune komik menggantikan words. sangat2 kreatif. aku memule ingatkan org putih punye blog ker. hehehe. rupennye orang malaysia gak. bangga jap.

pastu pagi tadik si sue dok blogwalking kot, terjumpe satu lagi blog yg best jugak. http://joegrimjow.blogspot.com ade satu citer yang pasal kucing tu sangat comel (sebab aku suke kucing kot). try arh masuk ushar2 mmg best gile.

anyway arini dapat news pasal kuarters. dapat kat presint 14. orait ah tu. tak kesah jah. janji da ade umah. hohoho. tapi mebi penat la sket kene basuh umah pembaikan nih.

lagi satu, bile kite update post ker, anything la kat facebook, then kite taip perkataan 1sra3L, dieorang akan terus direct bawak kite ke page dieorang. and nama aku kat list first page pagi tadik. hehehehe. siot gile kan dieorang. pasrah jek aku tengok.

aku post pasal PEPSI tu keluar daa… hahaha

and satu lagi aku nak tambah, pasal penjara pudu. penjara ni dah kene roboh seh… ni gambar daripade udey ismail. kene roboh kelmarin malam. 21hb jun 2010. kenape dirobohkan? katenye ntuk bagi laluan pade projek berbilion ringgit…. T__T

Leave a Reply

