detox

dah 2 malam berturut2 aku dok pakat foot patch kekononnye leh menyah toksin dalam badan. aku memule tu takde la amek tau sangat. cam org dah beli aku pakai jek la (aku bayar ok bkn free). beli kat member su 5 peket tu rm15 (murah kan?) siap free pos laju lagi. antar direct dari kangar,perlis. so bangun pagi, memang hitam legam la bawah tapak kaki dalam foot patch tu. toksin penuh beno badan aku ni weh. hahaha. tapi yg misteri nusantaranye, selame aku dok kat bilik aku tu, tido jarang sangat2 lah aku mimpi. ni dah 2 malam berturut gak aku mimpi. siap malam yg pertama tu mimpi pakai detox patch tu benda tu jadi merah bukan hitam ok. siap ingat lagi su cakap “tula pakai ketat sangat, dia tak function” abis ape kejadahnye die jadik merah kalo ye pon tak  function? huhuhu. mimpi je hoke.  malam tadi punye mimpi aku tak ingat. tapi yg aku tau ade mimpi la.

dahla before tido tu, cam scary giler sebab aku pi kopek bekas jerawat yang besar kat dahi aku ni sampai berdarah mengalir2. memule aku cam “ala.. sikit jek ni.. takde pape” sat lagi aku cam terase ade sesuatu mengalir, then bangun amek tisu. mase aku bangun tu darah dah ngalir ke bahagian kanan dahi dah. bile dapat je tisu, nahh amek ko. banyak gile darah. kalo org tgk mesti cam ingat aku terhantuk kat dinding. hahahaha.

so arini aku cam nak tau ar ape fungsi detox tu sebenarnye kan. so aku pon gugel la. ni yg aku jumpe.

KELEBIHAN DETOX FOOT PATCH :
1) Untuk melegakan sakit tumit dan tapak kaki – sesuai utk sesiapa yg selalu berdiri..berjalan lama..especially yg pakai high heels… (so not me… aku duduk je memanjang.. dan pakai selipar)
2) Untuk membantu dalam mempercepatkan proses penurunan berat badan.. (aku suka aku suka.. )
3)Untuk membantu merawat masalah jerawat (wahhhh aku suke jugak)
4) Untuk membantu merawat mereka yg masalah sinus / resdung (ermm.. ade kot aku..)
5) Untuk membantu melegakan sakit pinggang (ye gemuk sangat sampai sakit pinggang yer)
6) Untuk penyakit-penyakit lain melalui titik refleksologi di tapak kaki (macam banyak je fungsi)

** sesuai utk lelaki dan perempuan…
** sesuai utk warga emas yg selalu sakit kaki, sakit lutut..belikan utk ibubapa or mentua anda.
** utk perokok juga sesuai…(kan bnyk toksin yg disedut..)
** bagi mereka yg mementingkan kesihatan dalaman..

ok la kan? ade lagi 3 malam nak pakai. pastu dah kene beli lagik. huhuhuhu

Leave a Reply

