hangit

semalam aku update blog berkenaan si nor azita osman yg telah berjaye menghangitkan seluruh rakyat negeri johor dan kawasan2 yg sewaktu dengannye. org negeri lain pon terase hangit sekali. dia aku rase dah rentung agaknye. dan tetibe blog aku yg selame ni senyap sunyi sepi, tetibe dapat kunjungan ramai. perlu ke aku berterime kasih kat nor azita osman? hahahaha. mungkin ramai yg google cari nama dia then terjerumus kat blog aku kot..

see, tetibe smlm mencanak sampai 55 viewers. dan arini dah 26 viewers stakat kul 12 tadik. mmg magic. bahana si azita punye pasal la ni…

dan harini aku search kat google, banyak gile blog yg update pasal dia. meh kite share

1. http://akuanakcikbob.blogspot.com/2010/08/nor-azita-osman-kenapa-perlu-menghina.html

2. http://thedarkskyabove.blogspot.com/2010/08/nor-famous-amos-azita-osman.html

3. http://limauais.com/tag/nor-azita-osman-hina-johor/

4. http://www.kancilbiru.com/2010/08/kisah-nor-azita-osman-hina-johor.html

dan banyak lagi… ni yg page first keluar kat google la. (antaranye)

dia dah berjuta kali kot mintak maaf, dan katenye die just copy paste je. silap ari bln die tak bace pon msg yg org antar then terus reply dengan copy paste jek. mau nye tak copy paste, beribu agaknye org msg. heehehehe

gambo dari limauais.com

yang hari birunye, smlm ade satu fanpage nor azita osman hina JOHOR.banned dia. page tu memule aku like dalam 800+ ahli, dalam mase setengah jam, dah jadik lebih kurang 1500+… tak ke ramai tu? mmg satu ari je tah bape banyak la dia makan maki hamun orang. kenyang agaknye tak hingin terus makan famous amous dia tuh. ade jugak member2 yg suh bersabar n maafkan jek dia. manusia mmg sentiase buat kesilapan. tapi kalo tak sekarang dia nyesal, nanti2 esok lusa dia buat lagi, tah2 hina agama hina bangsa hina negara pulak… ermm… tepuk dada tanya perut. :p

ahhh bosan la pasal dia ni. buat sakit hati jek. meh layan gamba kiteorang pegi makan steamboat aritu. zasssss

last but not least, malam tadik dah tengok citer SALT. ok jahhh aku rase. takde la ngantuk walopon cam hampir 2 jam citer tu. aku dahla minggu ni kene penyakit ngantuk. macam biase lakonan angelina jolie mantap. jalan citer pon not bad. cume memule cam kompius sket. otak lembab. kekekeke

ps. patotnye US president bleh je bagitau kat semue org kan sape yg jahat sebenarnye?????

kalo takde hal mlm ni nak tgk avatar : last air bender

Leave a Reply

