malang tak berbau

salam semua. last week aku pegi ke kelas SNAP kat puchong, kelas tu aku rase aku dapat ilmu dengan banyaknnye dari sifu Saiful Nang ngan Kacuk. Dieorang langsung tak kedekut ilmu dan bersungguh2 nak semua murid2 jadi pandai n professional satu hari nanti. tapi sekarang ni, entri ni bukan berkenaan dengan kelas tu, tapi berkenaan dengan adik bongsu aku Faiz – adik aku lepas Nolin ngan Amir. Ape yg mengejutkan aku, mase last day kat SNAP, dapat sms dari zura, bgtau yg faiz eksiden… ;( aku sangat risau n balik tu terus gerak ke kg (semban)..

semoga menjadi iktibar untuk semua. berhati2 di jalan raya. ingat orang yg tersayang. terutama di musim2 nak raya ni nanti. aku risau sangat. naik keta pon bawak slow aku terase macam laju. Faiz, semoga cepat sembuh. Insya Allah.

Leave a Reply

