pewangi tin dalam kereta

buat peringatan kat kawan yg ade kereta n suke letak tin2 pewangi dalam kereta, pewangi tu mungkin boleh meletop akibat pemanasan yg melampau. yela kadang2 kite park kat tempat yg panas. cam aku sndiri bawah office tu takde tempat tertutup n berlindung dari matahari. mmg kene park tempat panas. so kalo ade benda2 yg bergas ke, ade cecair yg memungkinkan benda2 ni bleh meletop, baik bawak keluar siap2. before nyesal tak bergune dikemudian hari…

semalam pegi bazar ramadhan kat jubli intan muo dah kul 7+ sooo semua dah tapau. arini akan membalas dendam, misi ke bazar ramadhan @ 5pm, before tu jap lagi nak pegi baitulmar nak amek baju raya dah.. hehehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: