selamat hari merdeka

adoyai dah terlepas 2 hari nak sebut pasal sambutan hari kemerdekaan malaysia ke 53. aku tengok, sini sana dok gadoh pasal malaysia ngan indonesia. makin tengok, makin sakit hati. kenape mesti nak bergaduh2? tempat yg dibenci ni jugak tempat korang cari makan… patot kite bersatu padu… malas komen banyak. takyah gaduh2 k. semua sama jek.

btw smlm 1st sept dah 22 ramadhan. arini 23. tinggal seminggu nak raya… cepat betul mase berlalu. tahun ni 18sept nanti mak aku dengan adik aku berangkat ke perth, australia. depa lepak sana 3 bln sampai bln 12, dok umah abg ngan akak ipar aku. nanti 3 bln rindu la kat mak.. ;( … raya pon tak abis lagi. takpe2 doa2 tahun depan turn aku lak pegi sana..

ni gambo2 semalam mase berbuka puasa kat red wok bangi. mmg setapppp giler nak2 ayam dia. aku sukaaa sangat. fuhh terangkat abis. korang bleh try. tapi make sure booking la lebih afdal. dia ade gak stimbot. tapi kiteorg makan ala carte jek la. takmo la membazir nanti kan.

nak tgk menu click sini

brokoli oyster sauce

butter squid

udang goreng

tomyam

kan dah cakap… tak membazir……..

Leave a Reply

