bodoh

sakitnye hati aku bace artikel kat harian metro tadik. “saya tetap sayang dia” wth bodoh ko ni pompuan!!! dah sah2 la binatang ni bunuh anak ko. ko lagi nak sayang2.. ewahhhh… kemain romeo n julietnye korang!

binatang!

siap bleh buat rayuan ok katenye takde niat. babi no ko ni. kalo ko mabuk skali pon, sape yg buat ko mabuk. tak ke bangang tuh. sndiri yg minum kot?

“Keterangan ibu mangsa bahawa tertuduh berada dalam keadaan mabuk sepatutnya disoal balas pada peringkat pendakwaan,” katanya.

Menurutnya, undang-undang dengan jelas menyatakan bahawa mabuk akibat perbuatan sendiri tidak boleh diterima dalam pembelaan kes jenayah.

Mohtarudin berkata, mahkamah juga menolak hujah pembelaan bahawa tertuduh tidak berniat mencederakan mangsa berdasarkan apa yang sudah dilakukannya terhadap kanak-kanak malang itu.

“Perbuatan menutup pintu teksi sehingga terkena kepala mangsa, memijak perut dengan but bola dan menyepak kanak-kanak itu tidak dapat diterima sebagai tidak berniat,” katanya.

patot ko ni bagi makan kat anjing je!!

2 comments
  1. yezza!! saya sgt setuju, bagi je angjing gigit2 pisah2kan kulit dia, isi dia dari badan dia dan dia mati terseksa!!

    • ebikko said:

      tulah tapi pmpuan tu still tak sedar2… haihhh manusia…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: