iphone 4

yer kawan2 semalam iphone 4 dah launch kat msia. kat gardens mid valley, mmg kecoh betul ye nampaknye majlis perasmian dieorang. dasat betul ek! aku? masih sama pakai sony ericsson w810i. wakakaka… old skool giler. T___T

wooottt harap2 esok jadik la deal dengan mamat nih. aku nak angkat nikon d90. harap jangan tinggal harapan la yer… kalo tak merana. tadik aku baru lepas bergerak dari opis ke kedai gambo gara2 kawan dari nilai datang kedai tu nak cuci gambar then orang tu nak bagi regular price.. mane bleh dohh.. member aku ko bagi la murah. hehehe. dan alhamdulillah tak sia2 dia datang dari jauh2 n dapat harga photographer.🙂 cheersss…

ps : bile nak dapat merasa iphone? yg 3gs pon ok dah sesangat bagi aku yg pakai w810i… LOL

tadik aku masuk jap website beautiful nara. then gatal2 ade satu post ni pasal artis pilihan anda. sbb katenye dia pi kedai then ternampak 3 mags lalu disuruh buat pilihan antara scha, rozita che wan ngan maya karin ngan no 4 punye pilihan “ade aku kesah” so aku pon klik yang no 4… pastu poll kuar result camni..

wakakakak mmg org msia terbaekk lah!!! sampai 40.16%. tapi kalo ikut vote no 2 menang rcw la kan.. pastu maya kari, then scha. hehehhee

Leave a Reply

