penat tapi puas hati

hujung minggu lepas berlangsung majlis pernikahan su dengan bob kat batu pahat. majlisnye ari jumaat, nikah. pastu sabtu sanding. mmg penat gilerrr wa cakap lu. tapi have fun sangat2. congratz kat dedua kawan aku nih.. minggu depan belah bob lak. and aku official photographer dia. ehem2. cuak beb.. aku akan cuba buat yg terbest. insya Allah. doa2 la. pastu aku doa2 yg briefing ntuk sms nanti dilambatkan, mungkin lepas maghrib lagi afdal, takde la aku terkejar2. tapi kalo dalam kul 5-6 pon ok lagi. harap2.. so layan dulu gamba nikah ni. nanti ade mase aku up lak gamba sanding, pastu gamba bedot konvo semalam kat uia gombak. mmg happening sangat minggu ni, sampai skrg mata aku masih cam ngantuk lagi.. tapi bersemangat jugak nak edit n upload gamba! hahaha

2 comments
  1. chuka said:

    aah sgt memenatkan…huhuhu tp berbaloiiii…

    • ebikko said:

      huh kena minum libita lebih sket…. hehehe

Leave a Reply

