saye nak membeli tapi takde duit

tajuk straight to the point sangat kan? hohoho. biase la weh.. keja kerani. tup2 nak beli slr mantop2 mmg tak lepas la. nangess jek tgok org len pakai gear power2…. T___T takpe weh.. aku guna apa yg aku mampu dan guna to the max! ape yg aku mampu? fyi, dulu2 aku mampu beli d50 2nd hand, pastu… kena tipu (or seriously bdk tu taktau) yg dalam body dia tuh dah berkulat bagai… anta kat nikon svs centre nak kena caj cam harga sebiji body baru. wth. .. so pulang balik n dpt duit 3/4… dem! pastu, beli yg lain, dapat yg elok dari joshua student kat australia. mujur dia blik msia. thanx bro. ingat sampai bila2. then dah ada d50, gatal2 tangan nak pi tukar d70. ini aku rasa keputusan yg sangat bodoh.. d50 dah cukup cun, p tukaq ngan yg byk noise. dem. tak sampai 4 bulan. aku dah menggagau (mengelisah) nak angkat d90 walhal sebelum tu aku dah set target d80 je dulu. tapi memandangkan housemate aku nak nikah n perlukan video, aku usahakan jugak untuk diri sndiri n housemate aku tuh🙂 n skrg, aku bersama baby d90. sayang sangat2. tapi, biase la, bile dah ade, mesti keinginan nak upgrade tu sentiasa ade, kene lak dah dok main kamera senior2 pakai d300 la d700 la, aritu merasa gak tembak pakai d3x.. fuh. nanges weh 5000 iso gamba takde noise pon. ape ade hal??

and smlm pegi shoot gambar untuk assignment kelas 23hb kat snap puchong. seram weh asgmnt kali ni. mmg pening kepale n aku shoot betul2 time sangat genting.

nilah hasilnye!

ok dah lepas siap baru aku terperasan yg aku sndiri tak eja proper nama aku sndiri. hahahahhaa

ok dah sampai kat rumah pon sempat lagi ….

zura pose tepi dinding umah.. hahahaha

 

2 comments
  1. Hi..Reen just saje2 je jln2 hehehehe…nice entry babe…kalo takde duit x pe berangan je lah…aku pown selalu gak mcm tu😛

    *actually aku x tau ape kebenda slr tu…but pix2 ko ni malatop weh…pandai ko tangkap gambo..hahahahahahaa…nnti adik aku kawen leh booked ko x? lol!

    • ebikko said:

      eheehe berangan tu penting. kalo tak berangan takde lak cecita nak dapatkan something. tak gitu. slr = single lens reflex. dSLR = Digital Single Lens Reflex. alah kamera yang ko tgk cam wartawan pakai tuh. hehehe. bleh je beb. nanti pape roger. adik ko kawen bile?

Leave a Reply

