stress

aku bukan ape, bukan stress dengan perangai orang ataupon ape, tapi aku stress ebab takde duit. aku gaji lambat lagi kot. duit dah takde. hujung minggu nak pegi freaser hill tapi tak gaji lagi. pastu bos aku (alamak ngumpat sudah) bagi pakai laptop lama nih, aku dahla tengah stress sebab tak cukup space harddisk ntuk movie (ekekeke)… kenape tak pegi beli laptop baru lagi ni? aku takut ape jek, sampai kesudah tak ganti gak laptop ni. 30gb je ye capacity nyer. mane muat. aku gambar je dah 70gb untuk satu event cam mase 101010 aritu. gile ke ape… pening siot. hdd yg 400 gb dah penuh sepenuh2nye. tinggal dalam 12gb je kosong tak silap. tu pon sebab dah berterabur main sumbat kat drive d ngan C… aje  giler… yg 160 gb lagi la takyah citer. hdd laptop zura pon dah sendat kot sampai nak shutdown pon dah slow. ekekkeke. mane la aku nak sumbat. pengabisnye delete jek la!!!

pastuh, lagi satu stress (tak memasal) sebab beg kamera aku dah penuh. hahaha. stress sebab tak dapat beli bagman rm150 je bai bukan mahal sangat. tapi tak dapat gak beli lagi. demm… tau ke gaji aku sikit? ciput? mmg tiap bulan ngam2. tah bila la nasib hidup aku nak berubah… penat la miskin camni. tapi tak kurus2 jugak kan.. hahahaha

btw aku mmg tengah menunggu… sebab actually last week 23hb oct 2010 saiful nang dah announce nama aku sebagai junior untuk candid syndrome (alhamdulillah…………..!) syukur sangat. tapi belum ade pape deal lagi la. and aku sembang ngan abg man, tanye pasal kontrak etc. kalo tak silap arini saiful bz, ade shooting ntuk pre wedding sebab nak keluar tv9 lagi rasenye dalam pertengahan bln 11. ni status dia semalam.

Saiful Nang Esok (behind the scene) pre-wedding photo & video featuring CandidSyndrome sebagai hos utama bersama teman-teman seperti pakar manipulasi negara kukubesi manipulasi & penataan cahaya oleh Anan Mohamad Amri Adanan – Rakaman untuk iGlam Special Edition di TV9, pengacaraan oleh hot mama, Nora Danish. Akan keudara sekitar pertengahan bulan November 2010.

17 hours ago ·

opss terlupe nak citer pasal weekend last week. ari ahad tuh ada makan2 dibelanja oleh dr hamizah (adik dr halina) kat klana resort seremban. so balik ler aku ke seremban. dpt hi-tea ngan parents dia jek pon. ngan uncle yunos n auntie bibah.🙂 dieorang sporting abis seh. sampai sana dalam kul 1+ gak la. afrozaini dah sampai dulu. pastu lepak2 aku dah nampak dah auntie tapi segan nak tegor. hehhe. pastu nampak kacuk n sepul nang sampai. so dah ramai2 tuh baru lah semua masuk tempat makan. lazat weh, benda free. tak gitu. hahaha

gambar dari fb…

hencek Saiful Nang dengan anaknyer Orked

adik orked – Seri

uncle ngan aunty dok tgk album astronaut

iye gemuk aku tau…. T___T

Leave a Reply

