bintang

bile agaknye aku akan berjaya? soalan bodoh dan takde sape dapat jawab kecuali diri aku sendiri. kalo malas, sampai mati pon takkan berjaya. trust me. lazy person will never succeed.

plus entri kali ni nak sentuh sikit isu pagi tadi tentang perkare ape yg gile2 korang pernah buat. and ade satu caller ni dengan tanpa segan silu citer pasal dia tak tahan nak terkencing pastu berjoget dalam kereta and orang semua pelik kenape dok terkinja2 dalam kereta. hahahahaha. takleh blah btul. :)) last2 tak dapat gak tahan. mmg normal ek kalo kite pegi berjalan, then otw tu bile dah sampai rumahhh jek tetibe rase nak terkencing sangat2. sampai tahap kadang2 takleh nak tahan dah. kadang2 tak sempat nak bukak seluar dah abis dah kantoi… hahahahaha. :p itulah kejadian pelik tapi benar!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: