wong solo

ok nama pon kedai makan. aku baru balik dari makan kat situ. ape komen? erm sambal kicap dia sedap + tahu goreng + tempe goreng. yang lain biase2 je. air sakinah jagung dia pon kureng sedap pada aku. soda gembira dia mmg betul2 membuatkan ko gembira kalo masuk hospital seminggu sebab kencing manis. dah tambah air masak banyak pon masih manis… hahahaha. aku datang awal ntuk book tempat. amek seat untuk 8 orang tapi yg duduknye 6 orang je. ni semua gara2 nak meraikan geng2 zura sbb dapat pegi dpa bulan depan…. actually benda ni mengembirekan dieorang sebab pasni dieorang dah bleh naik pangkat lagi. lebey kurang gitu la. tapi yg azabnye benda ni 7 bulan setengah dan selama tu jugak la suami/boipren/tunang/housemate *mcm aku yg sorang* ni akan ditinggalkan. hahahaha. siot btul. mmg syahdu la nanti balik  umah takde sesape kat umah, takde member nak ajak gado takleh nak citer pape. aduhai.. su citer asben dia siap semalam mata bergenang. hahahaha. gile syahdu. yg dah ade anak, mebi husben masing2 bz memikirkan macam mane nak menempuh hidup ngan anak tanpa wife selama lebih setengah tahun. tapi mebi dieorang awal2 ni bleh gak balik tiap kali wiken.. tapi kalo takde keta camne dieorang nak balik? n kalo dapat penempatan jauh… mmg takde harapan la. wiken tu jadik jek ar pendatang p berjalan kat tempat orang. heheehe

ok. hati aku sangat dah membuak2 nak update gambar2 yang tahape2 aku snap dikala kebosanan semalam ngan gambar makanan yang banyak. hahaha. tapi memandangkan kondisi laptop yang sangat tak mengizinkan… aku pasrah. nak bukak cs4 boleh tapi ko tau jek la ram 512mb nak bergerak pon azabbbb… azab2 pon aku sanggup tunggu gak. ni gamba makan kat iceroom smlm. hehehe

pisang ni takde kat ice room yer.. pisang kat rumah. gambo ni diambik selepas pisang selamat dibelah dua, dan sebelum digoreng lalu dimakan dengan rakus!

 

p/s : lepas abis makan kat iceroom ade org bagitau yg iceroom tu tak halal n owner dia orang taiwan n mmg tak halal!!! so bangla smlm mmg cam babi la sebab tipu! sbb dia cakap halal. halal pala hotak dia!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

