who are you with nikon?

http://apps.facebook.com/nikon-whoareyou/?pic=40640

ekceli sorang member aku yg post pasal benda ni kat wall aku last week tapi baru arini aku teperasan n terus take part. tapi tak tengok pon ape hadiahnye. hahahaha. masuk just for fun suke2🙂 so kalo ade akaun fb tuh, leh la tlg vote aku.. hahah. ni gambar anak buah aku n cousin aku. dari kiri – dania, shafiq, danial ngan zayed, gambar mase raya haritu. raya ke – 3. bawak dieorang ni berjalan ke tanjung emas muar ntuk photoshoot. mase tu aku ade assignment ntuk kelas saiful nang kat Snap. so takde subjek lain, terpakse pinjam dieorang nih. nasib baik dah abis puasa and bdk2 ni semua sporting abis. cume cepat letih n mintak macam2. biase la tuh. heheh. so pade yg tlg vote, thanks so much!🙂

 

 

Leave a Reply

