salam aidil adha

semua dah selamat mengerjakan ibadah korban n haji. aku jek yang terlambat update. biase la, aku cuti start rabu – ahad kot. lame tak? hahaha.tak berjumpe dengan internet. bile nak stat keja balik arini mule la sakit kepale. hahaha.

hujung minggu dihabiskan dengan aktiviti2 kat rumah n beriadah di luar rumah – pegi ulu bendul mandi manda tapi sayang kejap sangat sebab cuaca sangat tak mengizinkan. mase sampai pon mmg ujan tapi redah jugak, alhamdulillah berenti kejap ujannye. tapi mandi dalam 15 minit then ujan balik n kali ni nampak gayenye ujan sampai ke petang. so terus berangkat balik.

gambar2 yg aku upload kat facebook

hari sabtu malam pegi ke bagan lalang pulak, menikmati makan malam ikan bakar, etc.. tapi dengan plan yang tidak rapi (hehehe) sepatutnye nak tengok sunset, sampai matahari pon dah tiba kat india aku rase…

makan malam ni disponsor oleh mira (engineer) cheh siap bgtau keja ape, takleh blah.. kekekeke.. dia cuti raya aji dan dipau oleh aku ngan Zura untuk belanje semua orang kat sini. disebabkan sampai dah lambat, so tak sempattt aku nak amek gambar makanan dulu macam biase, sebaliknye bile semua dah settle baru amek gambar. hahaha. tak sangka aku ramai giler orang aritu. nak dibandingkan dengan mase yang first time aku pegi mase sue ngan bob belanja aritu, mmg cam kejutan budaya gak la. sebab sampai ke luar2 kedai pon ade orang duduk. time ari biasa, mmg luar kedai tu cam kawasan terbuang jek. huhuhu. so adelah sangat afdal kalo nak makan kat sini (weekend) kirenye dicall untuk booking dulu ye.

Leave a Reply

