demmit

pening kepale aku memikirkan mase depan. serius tak main2.adekah keputusan yang dibuat ni bakal membawa aku ke masa dpn yg gemilang terbilang atau aku akan menyesal sekali lagi dan terusan gagal. aku takde la takut sangat pon gagal tapi adekah ni jalan yg betul ntuk teruskan minat dan bidang yg aku suka? ramai sangat mulut2 bercakap jangan buat.. kalau aku buat jugak, adekah aku sebenarnye takut gagal? adeh…

ops lupe nak bagitau, aku dah ade lappy yg dibelanje oleh abg aku, mr asus. aku beli sorang2 kat lowyat minggu lepas. aku suke lappy ni,🙂

guna w810i je amek gamba. hehe

 

workshop kat sg merab hangus ari isnin lepas. mujur aku tak anto keta kat situ.. isk2..

 

bdk2 yg sangat comel esp najwa… senyum tak berhenti.. geram btol tengok dia rasa nak gigit!

Leave a Reply

