renovatepura

aku sebenarnye p ke singapore tu nak tgk merlion tuh tup2 menatang tuh tengah renovate. hahahaha. pasrah jek aku. so abiskan mase kat street2 dia jek dengan baiey ngan kamarul. shoot solemnization kat jurong east masjid al mukmin then bergerak ke clementi ave 3. penat tak abis lg, arini kerja. tapi ok jugak la, perjalanan tak terlalu panjang n time balik aku rase singapore tu cam dekat je. hehe. so mmg plan nak pegi untuk second trip tapi aku tatau bile. and dah plan nak bawak air mineral banyak2. hahahahaha

baiey ngan kamarul @ arab street

masjid sultan.

aku tatau la boy ni kenape suke sangat ngan sisha… isap arang hahaha

Leave a Reply

