macam2 nak cakap

salam. first of all, arini terkena penyakit light leak. ni gara2 budak2 dok apdet gune android apps guna benatang ni, (aku tak mampu terpakse gune manual buat pakai photoshop.. hahaha) balik keja tadik pegi murni ss2, beli mee raja + air ribena special.. nangis minum air ni sedap sangat nak2 time panas2 skrg ni.

terpakse kecikkan sikit saiz pasal line cam haramJ

ok cukup citer pasal makan, ni nak citer pasal nak ucapkan terime kasih kat fida waled pasal menghadiahkan aku drybox ni!~ thanks beb!!!!! takyah la aku pakai tupperware lagi. wakakakka

ok sekarang sesi untuk aku membebel lak. takde gambar dah. sebenarnye, aku slalu cakap camni time drive “hak alaaa… ade signal tak reti nak pakai.. simpan kat rumah jekla bubuh dalam frame!!” bengang pasal orang nak tukar lane tapi tak reti nak bagi signal dulu pastu main masuk (esp pompuan yg duduk rapat2 ngan stering.. yela camne nak toleh kan, dah rapat sangat nak stering cam nak bercium plak ngan stering keta tuh!) pastu masalahnye skrg ni, ape yg aku nampak ketara sangat time balik petang tadik, bile orang bagi signal, org kat tepi dengan pantas tekan minyak dengan tujuan tanak org tu potong dia… hahahahaha. baik melayu, india, cina semua samaaaa je pe’el aku tengok. sooo lu pikir la sendiri kenape org malaysia malas bagi signal!

2 comments
  1. chuka said:

    bile mau pigi mkn??

    • azreenomar said:

      tiap2 minggu makan kott

Leave a Reply

