balik kampung

oh yeah setelah sekian (agak lama) tak balik kg, kali ni balik untuk menyambut ramadhan ngan family, bawak emak skali dari bangi ke muar. so arini tak start lagi pose, still bleh makan2 makan dan makan. pegi belakang rumah untuk merembat buah (arid jangan mare) hahahaha. makan 2-3 biji pulasan n selebihnye aku lagi suke amek gambo. pakai ipone je beb, tak bawak slr.

pokok langsat… tak masak sangat lagi. next

ok dah masak. yes!

atas tanah je beb.. senang giler nak amek

ha sape pandai n tau nama buah ni??? hahahaha aku pon taktau nama saintifik dia. yg aku tau dari aku kecik dulu nama dia buah jentik2. bukan jentik2 dalam air tu tau. ni buah jentik2. nak makan kena jentik je dia nanti kulit dia tertanggal. buah ni masam2 manis la. aku tak berape suke pasal banyak bijik. tengok Ray Of Light. hahahahahaha ganas tak? tak edit pon weh. iphone pon bleh dapat ROL harharhar

Leave a Reply

