BAHAYE BAZAR RAMADHAN

sebab ape bahaye kalo tak dibendung? pasal korang akan abiskan duit dalam wallet tanpa berpikir. ikut nafsu semua benda nak beli. hahahahaha. mmg terliurrr siot tengok juadan yg dijual kat bazar ramadhan. satu lorong je, 3-4 tempat jual air… ko bayangkan la air yang berbagai2 kaler n sejukkk dikala bibir masing2 kekeringan kehausan! hahaha so, enjoi tengok gambar pakai kamera enpon tadi kat bazar ramadhan area depan hock hai (lama tak ingat nama baru amender) mengadap wetex parade.

yang ni beli depan sekolah ismail 1. nak mengelakkan kesesakkan kat bazar ramadhan, sebab kat bazar ramadhan tmpt jual air tembikai fresh macam ni kena que panjang woo

menu wajib tiap kali pegi bazar ramadhan ni, ayam sarawak, walaupon beli rangka je pon tetap sedap haha

ok yg ni bukan gambar ainin pilih cekodok, tapi ayam goreng. last year harga dia rm1.00, tahun ni naik 20sen.. ok la.

menu biasa, cendawan goreng, wedges… kat paso malam putrajaya pon banyak

ayed ngan berger dia

pilih je weh.. meleleh tengok

time ni semua bleh sopping makanan!

air tebu 1 jug please… hahaha

khas untuk peminat perut a.k.a TOWEL.. hahahaha

OMG! rase nak berenang dalam air ni…~!~~

yayyy ainin tak pose. makan keropok lekor. nasibbb baik ade jual. huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: