iftar 2

adehmak, internet cam kerang… slow sangat nak upload kat fb gambar tak lepas, upload kat wordpress laju la sket. so kesudahannye update blog terus. hehehe. ni berbuke semalam kat murni ss2. kali ke 2 berbuke kat sini. aritu sekali hanis belanje. semalam zura pulak belanje. alhamdulillah, murah betul rezeki bulan ramadhan ni. enjoi~ (kan dah kate, bulan pose lagi galak plak update pasal makan…)

murni ss2

sedih nooo~ lapo la tuh!

sempat bergurau senda gitu

sempat tengok tv citer kasih alia… peminat setia. hehehe

mane la makanan tak sampai2 lg ni…

tu dia… napoleon..

pehh.. mmg tak abis kot.

kenduri napoleon..

gambo lain mase makan… tak sanggup nak upload. wahahaha

tetibe dah sampai ikea kan… tengok kek coklat tu cam sedap…

nak buat kuih raya ke yop?

tunggu giliran yo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: