Dr. Saiful & Dr. Ezyah

Salam, selamat berjumpe lagi di ruang legar cyber. cewahhh. Aku ni mmg liat sikit nak update blog, maklum la bz (bz main fb LOL). Ok, sebelum aku makin merepek, meh layan gambar reception Dr. Saiful & Dr. Ezyah kat Salak Tinggi, Sepang. Aku taktau umah dieorang ni, pegi main redah je. Macam biase, kalo tak tau, datang la awal. Hehehe. Majlis pon takde cacat cela, dengan bantuan jiran tetangga sume berjalan dengan lancar. Jiran sebelah siap bagi buat rewang kat rumah dieorang, baik giler kot. Pastu org2 situ2 jugak yg datang masak ramai2. Mmg terbaek la.😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: