brunei day 7

salam. wah ade entry baru kan lepas selang beberape hari. nampak sgt aku boring. ape tak boringnye dok terperuk je dlm bilik. yg membuatkan aku keluar adalah utk makan sahaje. haihhh

arini dah ari sabtu. dok membilang hari utk balik. dan tak sabar nk ke phuket. weee. tp tula, preparation phuket tu tak siap lg. sbb utk p ke pulau bagai tu tak settle lg. ingatkan nak naik speedboat. tp mar ckp tak takut ke sbv nk p snorkeling tu tetengah laut n lautnye bergelora. mau aku nanges nanti sbb takut. hahaha. dahla aku ni x reti berenang. arghhh ruginyeeee!! tp bace satu blog ni td, dia naik feri mcm dok mabuk laut la pastu lama gile nak sampai. paling x best sbb x nampak ape pon pemandangan. mmg la mabuk kan. adoi so how??

hmmm simon caberet pon nnti smpai phuket la beli. xpon pinjam kreditkad mar hehehehe

ape je aktiviti lg kt brunei ni? cepat la ari rabu. tak sabar dah aku. ehehhee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: